A bunkó újságárus - Romló világunk: Debrecen

A bunkó újságárus

2011.07.19. 22:44

Tudjátok sokszor lehet az embernek rossz napja. De az, hogy ezt másokon vezessék le az már szánalom. Történt ugyanis a következő eset:

Egyik nap, nem olyan régen elmentem a Nagyállomásra itt Debrecenben, mert két sorsjeggyel nyertem egy kis pénzt, így hát gondoltam beváltom az újságárusnál. Egy fickó volt ott, nála akartam beváltani a sorsjegyet. A következő történt:

Én: - Jó napot kívánok beváltanám a nyereményre ezeket a sorsjegyeket!

A fickó nem volt a legjobb kedvében, de elveszi a sorsjegyet, nézegeti és így szól:

Bunkó újságárus: - Ha a kódot nem kaparja le így nem tudom beváltani....

Csak nézek milyen kódról beszél, mert ugye én a számokat lekapartam rendesen (Fáraók kincse) bevallom őszintén nem értettem miről beszél.

Én: - Elnézést de itt van 300 Ft-ot nyertem...

Bunkó újságárus: - De értse meg, ezt a kódot kaparja le, máshogy nem tudom magyarázni. Nem olyan bonyolult művelet ez. (Azt azért elmondanám, hogy simán lekaparhatta volna, mert nálam pont nem volt érme, ezért a kulcsomat használtam, mert azután, hogy "szépen" elmagyarázta nekem, hogy miként kaparjam le, félrementem és lekapartam neki a kódot. A probléma utána az volt, hogy a kulccsal sikeresen bele is kapartam a kódba.)

Én: - Megvan a kód, de én nem tudtam, hogy ezzel azonosítják be a sorsjegyet.

Bunkó újságárus: - Jó rendben, de ha most eltudod olvasni nekem a kódot, akkor kifizetem a nyereményed. (Hadd ne mondjam a méregtől már alig láttam)

Ezután szépen elkértem a jegyet, átmentem a szomszédos postára, ahol kb. 1 perc alatt ki is fizették a 300 Ft nyereményemet.

Én nem tudom, az ember már nem várhatja el, hogy normális hangnemben, emberhez méltóan magyarázzanak el valamit. Komolyan mondom már nagyon elegem van az ilyen idióta emberekből. Ha rossz napja van, menjen haza, verje a fejét a falba, de ne a vásárlón töltse ki a haragját. És az egész ország tele van ilyen emberekkel... tisztelet a kivételnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr643081700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rammsteinfan 2011.12.06. 04:36:39

Ez Debrecen én így szeretlek...Koszos szemetes kivilágítatlan utcák hajléktalanokkal és idegbeteg emberekkel
süti beállítások módosítása