DKV: Járókeretes ne szálljon a tömegközlekedési eszközre! - Romló világunk: Debrecen

2-3 napja történt velem a következő történet, amikor éppen a debreceni 2-es trolibuszon voltam és a Dobozi Lakótelepre mentem a barátnőmért. Természetesen megállt a Munkácsi Mihály utcán is, mikor látom, hogy egy járókeretes bácsi szállna fel a trolira a második ajtónál. Na gondoltam megint jön az első ajtózás, ahogy ez lenni szokott, ezért a bácsi (aki egyébként szerintem roma volt) indult volna az első ajtóhoz, hogy ott szálljon fel. Na igen ám, de az a bunkó sofőr nem várta meg, hanem szépen megszólaltatta a csengőt, bezárta az ajtót, ezután tett egy pillantást a járókeretes bácsira és mintha valami olyat mondott volna, hogy: "Vigyázz magadra" valami ilyesmi, de erre olyan ideges lettem, hogy legszívesebben kirángattam volna a kényelmes kis székéből a sofőrt és én magam vettem volna át a troli irányítását, felengedtem volna a bácsit, az meg majd "Vigyáz magára" kint a szabadban!!!!!!!!

De komolyan emberek! Ez akkora egy taplóság, egy féregség volt a részéről, hogy nem igaz. Ilyen egy szemét embert. Látta, hogy fel akar szállni!!!! Ezzel nem jöhet, hogy járókeretje van és kirúgják ha 1 perccel tovább vár! De azzal se jöhet, hogy roma ember és biztos nincs bérlete vagy buszjegye. És ha van??? Azt a sofőrt páros lábbal rúgnám ki, hogy ...áááh mindegy! Nagyon felidegesített, komolyan utólag gondolkodok mindig talán a leghelyesebben mert meg kellett volna nyomnom a vészjelzőt. Ilyen nincs. Néha gondolok csak bele abba, hogy néha a sofőrők bunkóbbak tudnak lenni, mint maga az utas. Csak mert azt hiszi, hogy ő az "atyaúristen", na persze tisztelet annak a kevés rétegnek, aki segít az utason ha kell. De ez szégyenfalra való, az ilyen türelmetlen ember ne menjen a DKV-hoz dolgozni. Majd még van egy másik ilyen történet is, azt is elfogom mesélni, mert ez nem maradhat szó nélkül.

Itt előre leszögezem mindenki előtt, hogy én nem lejáratni akarom ezeket a szerencsétleneket, MERT Ő MAGUK JÁRATJÁK LE MAGUKAT! Annyira mérges voltam erre a hülyére, hogy ott hagy járókerettel egy embert, és most mindegy, hogy kicsoda-micsoda mert az is ember ha lassan közlekedik is!

Alaposan gondolja meg mindenki, hogy megéri-e buszra, villamosra, trolira felszállni bottal, kerekesszékkel, járókerettel , mert a sofőrök nem szeretnek várakozni. Idegességemben egy képet is mellékelek, hogy melyik csodatrolin történt az eset. Ezekkel a járművekkel amúgy semmi bajom nincs...........

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr642531536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2011.01.06. 19:30:12

Hát ja....láttam már durvábbat is. Ojat hogy 1 buzsoför 1 idős néni elől úgy hajtott el hogy a néni már ment ott volt az ajtó előtt a soför meg becsapja az ajtót és elmegy... a nő el is esett.

mayhem 2011.01.06. 19:31:31

Am az én történetemet mikor rakod ki? :D

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.01.07. 18:25:05

@mayhem: Felfoghatatlan mik vannak néha....:( A te történeted is kint lesz nyugi:) Türelem...
süti beállítások módosítása