Mások kinevetése! - Romló világunk: Debrecen

Mások kinevetése!

2010.03.27. 20:53

Emberek..kérem, én nagyon nem szeretem azt, ha valaki más embert nevet ki, mert egy illetlen dolog, kettő meg nem esik jól! Számtalan történetem van arról is, amikor a személy véletlenűl elesett, elcsúszott, vagy bármi és éppen valamelyik közelben járó ember meglátta és kinevette. De kérdem én! Jól esne e nekünk is ha ezért kinevetnének? Hát nem... szerintem! Hanem ehelyett odamegyünk, a szerencsétlenűl járt emberhez megkérdezzük, nincs e valami baja és felsegítjük.

Kész...ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr501873706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása