Mese habbal! - Romló világunk: Debrecen

Mese habbal!

2010.03.17. 22:58

Reggel nézegettem a szórólapokat! Amiket kivettem és olyan igaznak tűntek. Magamba annyi pontra ráböktem: Hazugságok- mmm igen probléma
                        Tegyünk a környezetszennyezésért: Óóóó mekkora probléma
                        Tiszteletlen gyerekek!: Naná milyen nagy...
                        Tanárverők, Fenyegetők, Lopások: Ajjaj, óriási probléma!

Kinézek az ablakon, X.Y-t látom ahol eldobja a kapu előtt a csokipapírját. Na mondom ez a sok papír és az igazságai "kakit" nem érnek, már bocsánat! Mégha igazak is, ettől nem nő be senkinek a feje lágya!

De nem tudom, lehet én mondok hülyeséget, de szerintem nem! Ennek nem így kéne lennie!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr241848469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása