A hajléktalanok! - Romló világunk: Debrecen

A hajléktalanok!

2010.03.19. 16:51

Igen nagyon szomorú látnom, hogy egyre több a hajléktalan. Oké voltak,vannak és lesznek is. De amikor már kötözködnek is az emberrel, azt már nem nagyon szeretem. Sajnos azt is látom, hogy egyre több hajléktalan hülyűl meg. Nagyon sokan a buszokra szállnak és ott alszanak! Van amelyik énekel, van aki kiabál...stb! Na de a következő esetem nagyon felmérgesített:

Egy hajléktalan: -Hello bocsi nincs egy cigid! Jó lenne ha adnál egyet...
Én: -Sajnálom de nem tudok adni, mert nem dohányzom!
A hajléktalan: -Szerencséd, hogy én jöttem ide és nem a társam... (A társa más emberektől kéregetett)

De komolyan. Ez nagyon felmérgesített... Mi az, hogy ha a társa jön ide? Megöl engem, vagy leszúr, esetleg behúz...vagy mi??? Nem bánom ha valaki tőlem kér, emberek (olvasóim) én nem bánom! Adok...ha van! Ha nincs akkor persze nem, mert olyankor mit tudnék adni??? A telefonomat? Nem! De az amikor ilyen fenyegetően szól be valaki, azt már nagyon nem szeretem! Bár én valahogy mindig szívesebben adtam annak, aki egy hangszeren játszott... És tényleg jó muzsika volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1001852635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ártatlan leányka 2010.09.08. 09:45:55

A hajléktalanok 95-98% okkal hajléktalan, önhibájából. Legalábbis Debrecenben. Alkoholista, munkaundoros vagy van valami elmebaja, amit nem kezeltetett amíg volt rá pénze és lehetősége.

Láttál már jól szituált, nem alkoholgőzös, mindenféle emberi melléktermék szagától mentes alvó hajléktalant? Mert én nem... a legtöbb odamegyek kérniből messziről árad az olyan magas alkoholtartalmú alkoholgőz, hogy még én is becsiccsentek ha hozzám szól.

Eddig kb 3 olyan személyt láttam Debrecenben, aki a maga módján tiszta, teljes mértékben józan volt és látszott rajta, hogy nem azért került utcára, mert nem tett ellene, hanem kényszerből. Ők ha kapnak valamit, pl nem pénzt hanem ételt (mert azt is kér a felirata szerint, nem zaklat) akkor nem vágja hozzám, hogy hogy képzelek ilyet...

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.08. 12:56:20

@Ártatlan leányka: Nézd... én teljes mértékben igazat adok neked:) Ehhez hozzáfűzni sem lehet semmit. De azt én se szeretem mikor elvileg "kajára" kell neki, aztán költi piára... mert ez tényleg nagy szemét dolog

scpeti79 · http://scpeti.x3.hu/ 2010.09.11. 00:35:20

@Ártatlan leányka: Szerintem nincs teljesen igazad...... Szerintem igenis önhibáján kívül hajléktalan, aki az. Miért is? Az a kép, amit róluk leírtál, igaz...... De vajon az ember belegondol-e abba, hogy mi a valódi ok? Sajnos az a véleményem, hogy könnyű a munkakerülésre fogni. Abba belegondolunk-e miért lesz valaki alkoholista? Az nem lehet a hajléktalanságnak oka, hogy pl.: a kapcsolat megromlik, a problémát pedig nem tudják/akarják megbeszélni?
süti beállítások módosítása