Bántalmazások az iskolákban! - Romló világunk: Debrecen

Ugye nagyon sokszor hallani azt a hírt, hogy a gyerekek egymást piszkálják és bántják a suliban. Sőt ezekről van aki felvételt közöl, aztán felteszi valami videó megosztó oldalra, és este már a hírekben szerepel. Persze ezek lehetnek, igazi verekedések vagy csak megjátszott verekedések. Az én sulimban (szakközép) ahova jártam, volt olyan is, a tanárok elmondása alapján, hogy a suli előtt vertek meg valakit. Elvileg lánydolog miatt... De kérdem én! Mire jó ez? Nem egyszer, nem kétszer láttam már olyan helyzetet az iskolámon belűl is, hogy majdnem verekedések alakultak ki. Annyi tanár van, de mégsem tudnak rendet kialakítani. Persze, hogy nem tudnak... Annyi tanár nincs, hogy minden termet felügyeljen, akkor nagyszünetekben a tanár elmegy a tanáriba, így a gyerekek egyedűl maradnak aztán jönnek a problémák. Így verekedhetnek is, tudják azt hogy a 20 perces nagyszünetben egy felnőtt sem fog bemenni hozzájuk, aztán a tanárok úgy gondolják, hogy abban az iskolában biztos nem történhet olyan, és mire visszamegy órát tartani, (kicsit durva leszek) azt látja, hogy egy diákját megverték és a mentőket kell hívni. Vannak ilyenek és lesznek is. Súlyosabb az a dolog, amikor már a tanár sem tud mit tenni! Hiszen vannak olyan gyerekek, sajnos általános iskolában is, ahol nem félnek semmitől és senkitől, és azt csinálnak amit akarnak. Ezt a gyermeket nevelni már nagyon nehezen lehet a jóra. Verekedik, cigarettázik, iszik... és akkor mi lesz később? Akár gyilkolás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr191862656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.09.11. 19:36:46

Sajnos engem is vertek már el..... 1 kis cigány gyerek aki az iskolában már rendesen az iskola "réme" én meg 1.-be a WC-be megmostam a kezem uzsi után az meg rámtámadt csak azért mert nem szóltam hozzá.....

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.11. 19:45:58

@mayhem: Te szegény, de hát nem tudom miért vannak ilyen emberek. Azért csak vigyázz magadra...

mayhem 2010.10.08. 22:53:15

Hozzáteszem ma meg a barátomat verték el annyira hogy amjdnem eltört az orra.
süti beállítások módosítása