A gyerekek nevelése! - Romló világunk: Debrecen

A gyerekek nevelése!

2010.03.20. 12:03

Igaz szokták mondani még én is az vagyok. Gyerek! Na de amiket látni szoktam az utcán, városban, vagy egészen máshol, na az már egészen aggasztó! Komolyan mondom, hogy a mai gyerekek azok olyanok mintha nem is emberek lennének. Pár példa: már most cigizik, iszik némelyik, furcsán öltözködik de az nem gyerekhez méltóan, állandóan vere kednek, lopnak,káromkodnak, szemetet hajígálnak. Na már most, szerintem az nem a helyes nevelést kapta, vagy nem is kapott nevelést, esetleg nevelést az kapott csak a csomó kedves barát belevitte. Azt ajánlom emberek nagyobb figyelmet szenteljünk együtt, a gyerekek nevelésére. Akárki olvassa el ezt a cikket. A híradóban annyira nem látom, hogy ezzel foglalkoznának. A csomó bulvár műsor helyett, ilyeneket kéne szolgáltatni. Mert egy bulvárműsorból senki nem tanul...vagyis igen a rossz példát. Ha kicsikorától kezdve azt tanulja, és azt a példát látja, hogy milyenek a szülei, azt ő megjegyzi,megtanulja,memorizálja és talán később is olyan lesz. Így nem kell félni, hogy mások ablakát törik be. Ezért mondom azt, hogy a helyes irányt nekünk kell megtalálni. Akárhogy is jön a szavazás...rajtunk múlik főleg, hogy a gyerekből milyen ember lesz... nem a szavazásból!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr671854318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mayhem 2010.09.11. 19:41:55

Én is gyerek vagyok de pl 15 éves gyerekeket már láttam iskolába (!) sörözni.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.09.12. 10:06:14

@mayhem: Na igen, vagy még annál is rosszabb dolgok vannak. Te ne kövesd a példájukat.

MrMiller0909 2011.01.01. 19:32:42

Tudod, nagyon nagy igazat adok neked. Engem is kínáltak már cigivel, sörrel, de mindegyiket elutasítottam. Egykét gyerek már 2.-os (!) kora óta cigizik. (Nem egy gyereket ismerek, aki ilyen.) Szerintem ez az ország lassan k*rva mélyre fog süllyedni...

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.01.02. 14:00:05

@MrMiller0909: Köszi:) Jól tetted, hogy elutasítottad a sört és cigit! Mondjuk a korodat nem tudom, de sulis vagy gondolom. Amúgy tényleg mélyre süllyedt, hangsúlyoznám MÁR MOST MÉLYRE SÜLLYEDT! Persze nem azt jelenti, hogy a sok nem normális, nem tudna a jó útra térni, csak egyszerűen nem akarnak. És a segítség sem olyan, amilyenek kéne lenni (rossz barátok, még rosszabb szülők pl.)... (egyébként a szöveget nagyon javítanom kéne, mert nagyon sok hibát véltem felfedezni, így 10 hónap után)
süti beállítások módosítása