Szemetelő "romaasszony" ! - Romló világunk: Debrecen

Szemetelő "romaasszony" !

2010.03.19. 16:58

Na a következő sztoriban szereplő asszonynak tényleg odaszóltam volna a legszívesebben. Hogy is volt az egész:

Megyek el otthonról, alig teszek pár lépést és látom, hogy egy romaasszony árul pár dolgot. Nem messze tőlünk becsengetett egy néninek, az ki is jön mondta, hogy mindjárt jön. Bement látom a romaasszony elővesz egy cigarettásdobozt, kiveszi utolsó szál cigijét. Nézem oké üres a doboz mit fog vele csinálni? Kitalálja valaki? Hát persze! A néni kapuja elé dobta a cigarettásdobozt...na akkor nagyon felhúztam magam. Azt mondtam na ebből elég volt inkább megyek utamra tovább. Közben persze magamban: -Mit képzel ez magáról? Legközelebb bemegyek a TESCO-ba, az eladók meg a szemetet odadobálnák...blablabla! És mentem utamra tovább!

De emberek. Nem az volt a baj, hogy roma volt! Félre ne legyen értve! De árulta a dolgait... (Hogy lopott, használt, saját dolog volt az nem érdekel) És a szemetét meg odadobja, ahol talán épp vásároltak volna!

Iszonyat mérges voltam akkor!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr901852647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása