Szemetelés Debrecenben! - Romló világunk: Debrecen

Szemetelés Debrecenben!

2010.03.17. 20:16

Nos ahogy elárultam, debreceni lakos vagyok. Megyek egyik helyről a másik helyre sajnos mindenhol egy ismerős dolog kacsintgat rám. MINDENHOL SZEMÉT FIGYEL RÁM!

Csokipapír, joghurtospohár, felvágottas zacskó, sörösüveg, és egy fazék. Nos ezek egy üzletben szépen néznének ki...biztos! De a földön szemétként nagyon szomorú látvány. A TV-ben hírműsorokban már meg se kell említeni, hiszen valószínűleg nemcsak Debrecenben, hanem egész Magyarorországon előfordul. Sőt...mindenhol!

Felmerűlhet a kérdés? Nincsen elég kuka? Na de mi van ha már tele van? Lusták vagyunk egy kukához menni? Esetleg ha más is eldobja én miért ne dobnám el? Nem tudom őszintén elmondva nem tudom... De hozzáteszem, hogy én mindig kiszoktam dobálni a szemetet. Sőt a haveri társaságomra is rászoktam szólni ha meglátom hogy eldobálják a szemetet.

Na persze biztos ez is a mai modern élettel jár! Mindenki következtessen ebből! Na persze, jó dolog látni, hogy vannak ilyen gyüjtő szigetek, hogy a papírt, palackot, veszélyes hulladékot odadobálhatjuk...csak egy gond van vele! Senki nem oda. hanem a Földre dobálja!

Ennyi lenne a bevezető, így ebből is látja mindenki majd, hogy a blogom miről is fog szólni!

Végezetűl az elrettentő példa:

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr471847996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása