A blogoknál jártam... - Romló világunk: Debrecen

A blogoknál jártam...

2010.05.12. 13:27

Hát igen. Elég sok blogon jártam itt a Blog.hu-n belül és elég csalódott vagyok, hogy itt sincs kultúráltság. Nem az egészséges vitákra értem. De egy-két blog olvasását azért hagytam abba, mert véletlen rápillantottam a kommentekre és olyanokat láttam, hogy hűha el is ment a kedvem a továbbiaktól. Mi tagadás, örülök, hogy én eddig megúsztam!

Természetesen nem csak blogoknál volt ez így, hanem különböző honlapoknál is. Mert ha az egyik jobban tud valamit a másiknál, az "anyázásba" torkollik. Néha pár napra elkéne törölni a kommentezést mindenhonnan és addig-addig csinálni ezt míg mindenki normális nem lesz.

Szomorú, hogy ilyen is bekerült a Romló világunk című blogba, de sajnos ez is probléma. Persze itt is él a híres közmondás: " akinek nem inge, ne vegye magára"

Üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr121996143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása