Anyád? - Romló világunk: Debrecen

Anyád?

2010.03.18. 23:06

A következő a szitu:

Sétálok az utcán, hogy beszívjam a friss levegőt, ráadásúl lassan tavasz, mikor elhangzik valahol hogy "anyád"!

Felszállok egy buszra, ahol ismét meghallom, hogy Anyád!

Bárhova megyek, bárhol járok mindenhol találkozok ezzel!
 

Most tényleg olyan nagy szám aki "leanyádozza" a másikat? Mert szerintem nem!

Nekem például még nem jutott eszembe, még ha közel is álltam ehhez a szóhoz! Jó-jó mondtam már én is, de akkor tényleg nagyon mérges lehettem valamire!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlovilagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr621851153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$zamóca & Yoghurt 2010.03.19. 07:52:13

hát igen!manapság a fiatalság senkire nincs tekintettel...na persze tisztelet a kivételnek!

mayhem 2010.10.08. 23:03:17

Na ja.... szintén suliba is szokott lenni... és szerintem minden ijen esett azért van a sulikba is mert a gyerekek egyszerűen... hát.... na...... eléggé... sz*met*k a másikkal... mondjuk... rám is szokták sokszor mondani még akkor is ha ők kezdenek el piszkálni aztán meg ha nem szólok semmit akkor mindig ez az a szó amivel befejezik.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.11.12. 00:13:05

@mayhem: Igen. Egyszerűen nem kapják meg a normális nevelést, vagy megtanulják a többitől kész!
süti beállítások módosítása